Každá firma má svou specifickou kulturu, která ji formuje. Liší se vztahy, interní vtípky, teambuildingové aktivity i týmový duch. Někde to prostě funguje lépe a jinde hůře. Jak moc má firemní kultura vliv na úspěchy prodávaných výrobků a služeb? A co dělat, aby se zlepšila?
Působení navenek i interní vztahy
V dnešní době se daleko více než kdy dříve klade důraz právě na pohodu na pracovišti. Mnozí personalisté dobře vědí, že i to je klíč k úspěchům celé firmy. Ale jak zařídit, aby to fungovalo, když každý člen týmu je vlastně jiný? Jak je všechny stmelit?
Firemní kultura ovlivňuje také to, jak firma a její zaměstnanci působí navenek. Většinou hraje roli, když si lidé vybírají zaměstnání, a dá se považovat i za konkurenční výhodu. To jsou hlavní důvody, proč stojí za to ji budovat.
Exkurze k jiným ve formě Business Brunche
Koho by zajímalo, jak se buduje firemní kultura v jiných firmách, má možnost si o tomto tématu popovídat s HR specialisty. Perfektní příležitostí by mohl být některý Business Brunch – setkání personalistů, které pořádá vzdělávací společnost MotivP. Business Brunche se konají v Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě a od letošního roku nově také v Plzni a Pardubicích.
11. ročník manažerské konference
Tématu firemní kultury se bude věnovat rovněž plánovaná konference, kterou MotivP pořádá 8. června v Praze. Program se teprve připravuje, ale už teď je přislíbených minimálně deset zajímavých řečníků, kteří se podělí o své různé pohledy na firemní kulturu. Samozřejmě půjde o lidi z praxe, kteří vědí, o čem mluví. A jako tradičně nebude chybět bohaté občerstvení a dostatek volného prostoru pro diskuzi s ostatními účastníky. Vždyť právě srovnávání a inspirace, jak to dělají jinde, je na konferencích často to nejpřínosnější. Aspoň MotivP má od účastníků svých konferencí takovou zpětnou vazbu.