Kariéra

Jak na firemní kulturu

Každá firma má svou specifickou kulturu, která ji formuje. Liší se vztahy, interní vtípky, teambuildingové aktivity i týmový duch. Někde to prostě funguje lépe a jinde hůře. Jak moc má firemní kultura vliv na úspěchy prodávaných výrobků a služeb? A co dělat, aby se zlepšila?

Působení navenek i interní vztahy

V dnešní době se daleko více než kdy dříve klade důraz právě na pohodu na pracovišti. Mnozí personalisté dobře vědí, že i to je klíč k úspěchům celé firmy. Ale jak zařídit, aby to fungovalo, když každý člen týmu je vlastně jiný? Jak je všechny stmelit?

Firemní kultura ovlivňuje také to, jak firma a její zaměstnanci působí navenek. Většinou hraje roli, když si lidé vybírají zaměstnání, a dá se považovat i za konkurenční výhodu. To jsou hlavní důvody, proč stojí za to ji budovat.

Exkurze k jiným ve formě Business Brunche

Koho by zajímalo, jak se buduje firemní kultura v jiných firmách, má možnost si o tomto tématu popovídat s HR specialisty. Perfektní příležitostí by mohl být některý Business Brunch – setkání personalistů, které pořádá vzdělávací společnost MotivP. Business Brunche se konají v Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě a od letošního roku nově také v Plzni a Pardubicích.

11. ročník manažerské konference

Tématu firemní kultury se bude věnovat rovněž plánovaná konference, kterou MotivP pořádá 8. června v Praze. Program se teprve připravuje, ale už teď je přislíbených minimálně deset zajímavých řečníků, kteří se podělí o své různé pohledy na firemní kulturu. Samozřejmě půjde o lidi z praxe, kteří vědí, o čem mluví. A jako tradičně nebude chybět bohaté občerstvení a dostatek volného prostoru pro diskuzi s ostatními účastníky. Vždyť právě srovnávání a inspirace, jak to dělají jinde, je na konferencích často to nejpřínosnější. Aspoň MotivP má od účastníků svých konferencí takovou zpětnou vazbu.

Mohlo by zaujmout...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 × five =